Wednesday, July 13, 2011

'finally'lah akhirnya..


hahaha..puas ati aku..setelah 3x aku b'putih mata akhirnya dpt gak aku tgok muvie Transformers : Dark of The Moon tu..1st skali aku nk book on9 tp x dpt..tuih!2nd & 3rd tyme trus terjah panggung pon smua penuh..paling siot tyme 3rd tyme tu mmg ade 3 seats kosong tp dok asing²..mmg la aku nk tgok ngan mmber aku b'2 je pon jantan dgn jantan..tp kalo dh dok asing² cmne aku nk story nnti?xkan nk balas² mesej kot..akhirnya aku ambik langkah bijak utk booking tiket utk ari esoknya..kehkeh..tyme tu aku tgok kat monitor kaunter tiket tu mmg rase lapang dada aku nie..bru 2 seats je yg dh booked..special thanx to bob kuchai sbb snggup tgok utk 2nd tyme..muvie yg b'durasi 2jam lebey tu mmg x memejamkan mata aku (kehkeh..ayat novel)..ade x sape² yg nk komen pasal muvie nie x besh?part yg menyentuh ati aku tyme Bumblebee nk kene tembak..ahai, dramatis sungguh..yela, Bumblebee tu kan chomel dan kiut..pape pon muvie nie mmg syiok..kalo ade sesape nk 'payung' aku tgok lg aku sanggup..ahaks!

No comments:

Post a Comment