Tuesday, January 18, 2011

obsess ker gile..??

beberapa minggu kebelakangan nie aku diserang kegilaan yg agak menggila..excited sgt dgn technology yg sebenonye aku dah out-dated..haha..smpai mengular pon pikir pasal tu..kalo keje mmg x mls nk pikir sgt la..haha..tido kat opis la yg m'beri aku byk inpirasi pasal bende alah tu..


online tv & radio streaming, audio & video, digital signage dan mcm² lg la yg b'kaitan..sampaikan aku rase teruja bile tengok 'binatang²' tu..dah mcm tgok pompuan sexy..kahkah..dan smlm aku gi survey barang² yg b'kenaan..juz nk grab info je lgpon aku dh lame x ke tempat tu (Low Yat Plaza)..aku dh rase kuno sgt..skg nie aku still dlm learning & testing process..aku wat bende² nie pon atas dasar seronok & perasaan ingin cuba..cuba selagi aku boley m'cuba..hahaha..

No comments:

Post a Comment