Wednesday, September 30, 2009

kene saman...cit..!

adussey...tgok tajuk pon dh x besh..ni kan lg btol² kene..hmmmm...

tempat : teluk intan, perak
tarikh : 30th September 2009
masa : 12:35 am
kesalahan : x patuhi lampu isyarat merah


hush...x ganaz tol kesalahan tu..tp kene saman maksimum..haiyoooo..ape daa..bukan main la aku m'jaga had laju kebangsaan sepanjang jln dari awal p'jalanan lg sbb xnk kene saman..last², time nk balek kene gak..ish!!rase x b'baloi je..dah la kesalahan tanpa niat...kuikui...yg dgn niat nk langgor x pulak kene..haish..tp yg aku geram tu, sebelum POLIS tu tulis saman tu, dia b'kali² tnye aku.."cane nie?nk saman x?"..dgn gaya p'tanyaan dia yg b'baur sogokan aku rase...tp aku dgn nada tegas.."saman je la cik..dah terang² salah, kan?"...hahaha..aku bangga dgn diri sendirik even kene saman...

No comments:

Post a Comment