Saturday, August 15, 2009

jln² wif the gang...


hohoi..dah lame x jumpo geng² nih..sincan & kecik trun kl ari jumaat on 14th August..**thanx korg sbb sanggup trun kl..appreciate it!!
dlm kol 11 pg aku kluo dri cyber..aku ke serdang dulu sbb ibu & ayah ku yg t'chenta ade rombongan pertanian kat sane..huhui..xcited la nk jmpe anak kesayangan die nih..kihkih..tp x lame pon aku kat serdang tuh..then aku trus menuju ke gombak..kesesakkan jlnraya ditambah dgn kehangatan tghri mmg wat aku cukup b'sabo..lebey sejam gak bru aku smpai kat dorg..then kitorg decided gi One Utama..lepax² mkn kat beger KING..


skali ade gak sorg amoy nie pakai mafla arab same kaler dgn aku..aku pon sengeh² mcm tauhu kering usya die..die senyum balek beb..kehkeh..tp xdenye aku nk lebey²..


abes mkn beger tu kitorg gi tgok muvie..citer Ghosts of Girlfriends Past..aku xtaw nk kate citer tu bezt ke x..tp yg penting lepas 5 minit muvie start aku trus hanyut....zzzzzzzz.......

No comments:

Post a Comment